Kdo dnes nemá svou webovou stránku? Pokud nabízíte nějakou službu nebo produkt, jsou webové stránky takřka nezbytné. Zamysleli jste se ale nad tím, kolik webových stránek je opravdu kvalitně zpracovaných?
Smysluplnost, radost z používání, přesvědčivost, důvěryhodnost, použitelnost, přístupnost, dostupnost, nalezitelnost, jsou pro mě hesla, se kterými weby a e-shopy tvořím.
Webové prostředí se vyvíjí, jako všechno kolem nás. Proto je jednou za čas dobré web projít a i třeba jen drobnými úpravami zlepšit web pro vaše návštěvníky a klienty.
Z hlediska uživatelské přívětivosti vám doporučím, co na webu udělat líp, aby se váš web posunul na vyšší level.
Neboli vstupní stránky se na webech často podceňují. Návštěvníci přicházejí z různých zdojů a pokud na stránce nenáchází to, co si mysleli, že najdou, odcházejí.
Pomohu vám vytvořit takovou stránku, která bude plnit cíle.
Jako jediná osoba nedovedu (a ani nechci) zastat všechnu práci za celé webové oddělení. Jsem zastáncem toho, že když člověk dělá všechno, tak nedělá pořádně nic.
Menší projekty zvládnu sama s jedním z mých proveřených kodérů. Na větších projektech a na všem okolo nich, se mnou spolupracuje firma Shean, s.r.o., která má mou naprostou důvěru.
Jedná se zejmána o: Redakční systém pro weby i e-shopy, technickou podporu, internetový marketing, webovou analytiku, SEO, PPC a sociální sítě.
Vybrané reference z porfolia webdesignu
Za několik let každodenní grafické praxe se mi dostala pod ruku řada menších i větších projektů.
Všechny mi pomohly získat cenné zkušenosti, právě k tomu, abych pro vás mohla vytvářet ještě lepší práce.