Portfolio
Mojí specilizací jsou grafické návrhy webů a e-shopů (webdesign), které jsou smysluplné a plní cíle. Dále tvorba reprezentativních logotypů a corporate identity. Tyto dvě hlavní disciplíny doplňuji o všechnu grafiku, co je k nim potřeba, offline i online.
Návrh logotypů

Rozjíždíte něco nového? Nebo potřebujete dát kabát tomu, co už děláte? Společně vymyslíme logo, které bude perfektně sedět k osobnosti vašemu projektu, firmě nebo právě k vám.

Výsledné logo po dokončení dodávám:

  • V křivkách - pro budoucí použití např. v tisku (ať už se tvoří jakákoliv grafika, nejlepší je logo dodávat vždy v křivkách)
  • V různých variantách (pokud je třeba) - se sloganem, bez sloganu, s textem vedle značky, s textem pod značkou
  • V barevných variacích - originální barevná varianta, jednobarevná, na tmavém pozadí, černobílá varianta
  • Vše exportuji jak s pozadím, tak bez pozadí
  • vše exportuji s pozadím i bez pozadí
Kompletní corporate identity

Nechcete si logo nechat od jednoho člověka a další grafiku pak od někoho jiného, ale naopak chcete, aby všechno drželo stejný grafický styl? Právě pro vás je tu návrh kompletní corporate identity.

  • V první řadě navrhneme skvělé logo (viz výše)
  • Potom se domluvíme, co pro vaši firmu nebo projekt bude potřeba dále navrhnout. Z pravidla to bývá navržení webu, online grafiky (grafika pro sociální sítě, různé bannery, e-mailové podpisy) nebo offline grafiky, nebo-li grafiky, která půjde do tisku (vizitky, letáky, billboardy, roll-upy a podobně)
Redesign neboli modernizace

Nerozjíždíte nic nového, ale myslíte si, že grafika vašeho stávajícího projektu by potřebovala nový modernější kabát?

Hodnotu vaší značky můžeme zvýšit redesignováním.


Logomanuál je základ

Aby nedocházelo k záměně barev, deformaci, změně poměrů mezi jednotlivými prvky v logu, ke každému logu přikládám tzv. logomanuál, který povolené varianty, barvy a mnoho dalšího definuje.

Typy logomanuálů, ze kterých si můžete vybrat:

  • Malý logomanuál - pouze základní varianty loga
  • Střední logomanuál - malý logomanuál + mock-up, definice barevných variant loga, definice barev, definice písem
  • Velký logomanuál - střední logomanuál + rozkleslení značky, ochranná zóna, minimální velikost, zakázané manipulace
  • Corporate identity manuál - střední nebo velký logomanuál + definice prvků z corporate identity (vizitek, letáků, hlavičkových papírů, e-mailových podpisů, bannerů, ...)

Pokud stále ještě nemáte v logomanuálech jasno, můžete mne kontaktovat a já vám můžu pomoci zasláním kompletního přehledu typů logomanuálů nebo vzorového logomanuálu.

Vybrané reference z porfolia tvorby logotypů

Za několik let každodenní grafické praxe se mi dostala pod ruku řada menších i větších projektů.
Všechny mi pomohly získat cenné zkušenosti, právě k tomu, abych pro vás mohla vytvářet ještě lepší práce.

Chcete reprezentativní logo?
Ráda uslyším o vašich nápadech - stačí odeslat vzkaz.
Jméno a příjmení ?
E-mail ?
Telefon ?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Na vaši zprávu vám odpovím nejpozději do druhého dne.